Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!

05-02-2018

Zo bedenk je een plan, even later ben je met de voorbereidingen begonnen, vervolgens zijn er allemaal acties en dan is het zo de avond voor vertrek!! Mijn vriendin die appt; 'ik heb zelfs kriebels in de buik'.. Nou ik kan je wel vertellen ik nu ook!! Mijn dochter zegt even grappig daarna, maar dat hoort ook zo, als vriendin zijnde hoor je dezelfde kriebels te voelen hoor, haha..

Afgelopen week nog weer heel veel gebeurd! Zo heb ik heerlijk in de stoel van AZZURRO schoonheidssalon gelegen, hoe ontspannen is dat?!! Heerlijk en ik ben er al weer aan toe, hihi.. Heerlijke verwenproducten mee gekregen van Babor zodat mijn huid het ook drie weken kan doorstaan, dank je wel Loïs!! 

Het zwembad (werk Vincent) kwam zo ineens op mijn werk met het nieuws van een erg leuke mooie fantastische donatie! Heel erg blij mee!! Bedankt Stichting Bad Hesselingen! Verder bleef het daar niet bij want Vincent geeft al jaar en dag les aan een fibromyalgie zwemgroep en die hebben zomaar geld in gezameld voor mijn tocht! Het bijzondere is dat ze nog precies weten dat Vincent bij hun groep werd weggeroepen 5 jaar geleden, toen ik op de ic terecht kwam.. Dat alleen al zorgde voor veel sympathie voor mijn actie! Dank jullie wel allemaal!

En vrijdag kwam het grote slotstuk, fantastisch was het dat ik met alle lieve familieleden en vrienden een feestje kon vieren in Herberg 't Plein! Dank je wel Jaap voor je grote gastvrijheid!! Zo ontzettend mooi om daar alvast een klein beetje de cirkel rond te kunnen maken door nog één keer ze te kunnen bedanken voor wat ze allemaal voor ons hebben gedaan de afgelopen jaren! Heel erg fijn was dat!! 

Zaterdag was het dan zover, we konden de camper op halen en toen was het ineens wel heel dichtbij, mooi! Gaaf om ff een ritje te kunnen maken.. Nog even een wedstrijdje gecoacht zaterdag, zondag een rustig dagje en maandag inpakken, vanavond nog een item voor RTV Drenthe gemaakt en nu is het dan zover, mijn laatste blogje voor vertrek.. Ik ga mijn best doen de komende weken, mijn cirkel rond proberen te krijgen, mijn doelen proberen te halen en Parijs proberen te bereiken!! Ik vind het spannend maar heb er ook enorm veel zin in, al is alles nog redelijk onwerkelijk nog.. Ik hou jullie op de hoogte!! Tot snel en daag!

Liefs van Rianne


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin