Eerste periode van drie dagen!

09-02-2018

Uhhh.. De camper leek gefikst, maar het was al snel duidelijk dat hij toch iets minder gemaakt was dan we hoopten.. Hierboven nog een fotootje van dat Marielle en ik bij de tweede etappe vertrokken met goede hoop dat bij terug komst de camper gemaakt was. Marith en ik hebben dan ook een heel koud nachtje doorgebracht na onze tweede etappe in de camper, brrrr.... Dan is het ook nog eens heel zwaar slapen voor hele gevoelige spieren met vijf dekens over je heen, draai je dan maar eens om, haha..

Maar ook koude nachten houden ons niet tegen, s'ochtends gewoon weer vroeg op voor de volgende etappe! Met het gas aan en een kopje thee hou je je nog redelijk warm in zo'n klein huisje, hihi.. Voor even dan, maar Marith moest nog de hele dag. Ondertussen ff met Vincent contact gehad en die lag nog ziek te zijn in zijn eigen bedje.. Het leuke van deze dag was dat we met twee mee lopers gingen starten aan de 30 km wandeling! Bij station Nijkerk pikten we Nando en Arta op en vanaf daar zijn we onze verdere tocht gestart naar Utrecht. Geweldig leuk dat je een stuk mee liep Nando, echt top, elke km is er één, en je bent een topper! De rest zijn Arta en ik door gelopen..

Wat was het ook die derde dag van het eerste blok mooi weer!! Op een gegeven moment constateerden we gewoon wat rode verbrande hoofden, hihi.. Gelukkig heb ik producten van Lois mee gekregen van Babor en kan ik me s'ochtends en in de avond heerlijk verzorgen, zo super en heerlijk!! Zo lekker ook dat zonnetje, wat is het een kadootje geweest deze eerste week, dat mooie weer, ik duim er voor dat dit de komende weken nog vaak terug mag komen! ;-) Arta en ik hebben weer genoten deze etappe, zo ook heerlijk onderweg in Amersfoort een kopje thee gedronken, ook dat hoort er bij! De Utrechtse weg en Amersfoortse straat en weg zijn trouwens wel erg lang ;-)

Uiteindelijk heeft Marith ons weer opgepikt vlak voor Utrecht, en heeft ons doorgereden (midden in de spits, echt top meis) naar het Van der Valk hotel in Utrecht waar voor mij een heerlijke overnachting te wachten stond, zo super geregeld door Vincent voordat ik aan mijn tocht begon! Heerlijk ff een douche genomen (kan je wel vertellen, die was lekkerrrrrrr) en daarna hebben we nog heerlijk een hapje gegeten in het restaurant, super dagje zeg ik!!

Vandaag was het mijn rustdag, en eindelijk heb ik tijd gehad om eens het één en ander te lezen, te ordenen, maar ook er uit te fietsen. In de fitness op de twintigste verdieping van dit gebouw was dat een hele beleving, en zo maak je toch echt veel mooie speciale dingen mee hoor.. Overweldigend allemaal! Vincent is met zijn zieke hoofd toch deze kant op gekomen en heeft vandaag zijn dag wederom doorgebracht in de garage. Na niet zo'n leuke ontmoeting met de eigenaar van het bedrijf (lees de eigenaar ging niet zo netjes om met zijn personeel en klanten) was hij er wel klaar mee. Gelukkig weet Camper de Luxe uit Rogat wel wat klantvriendelijkheid is, en komen ze morgen een andere camper brengen om met deze om te wisselen, zo blij mee!!

En wat nog een andere super bijkomstigheid daarvan is, is dat ze bij Van der Valk Utrecht zulke lieve mensen hebben, want we mogen nog een nachtje gebruik maken van hun hotel, fantastisch toch?!! Hoe bijzonder is dat dan ook weer hè!? Heel bijzonder gebaar! En dan gaan we op naar morgen, we beginnen dan aan het tweede blok van drie dagen en wel met twee nieuwe kanjers die mee gaan lopen!!

Ik kan terug kijken op een drukke eerste drie dagen met veel fantastische indrukken en bijzondere dingen erom heen maar als ik dat er uit filter zijn het gewoon drie fantastische wandeldagen geweest, echt heerlijk gelopen, super mooi weer en nog veel mooier gezelschap gehad!! Dank jullie allen die al een stukje van mijn tocht mee mochten beleven! Echt super fijn!! 

-X- Rianne

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin