GO FOR IT!!!!

22-01-2018

De titel zegt het al!! GO FOR IT was eigenlijk de slogan van dit weekend, niet alleen dat de sportschool waar de fietsmarathon van 4 uur plaats vond zo heet, maar zeer zeker de mensen die er aan deelnamen! Met bewondering heb ik gekeken, aangemoedigd en ze van fruit voorzien, zo geweldig!!!! Woorden doen te kort aan alles wat ze hebben gepresteerd deze zondag..! Vier uur lang volle bak in de ClubCycle zaal van Go For It! En dat allemaal voor mijn goede doelen de PAAZ en het DBS team!! 

Maar zonder de organisatie en openstelling van Go For It, en de instructeurs die de lessen voor hun rekening hebben genomen was dit niet gerealiseerd! Vandaar dat er alvast van mijn kant uit heel veel dank gaat naar de sportschool, maar ook naar Richard, Alletta, Marijke, John, Doris en Wilgo!! Dank jullie wel, jullie hebben echt extra de longen uit jullie lijf gefietst! Maar toch nog even een extra speciaal 'dank je wel' aan Wilgo, want dan heb je al jaren geen les meer gegeven, volleybal je lekker twee keer in de week, en wil je zomaar een uur gewoon mee fietsen en daarna een uur volle bak lesgeven, echt super top en heel speciaal!! Thx!

Ik stond daar gisteren het laatste uur te kijken en alles in mij op te nemen, toen drong het besef echt tot me door dat dit allemaal gebeurt omdat ik het maffe plan heb opgevat om naar Parijs te lopen. Op dat moment heb ik echt wel een paar keer moeten slikken, toen ik mijn dankwoordje ging zeggen kwam er voor mijn gevoel ook niet echt heel veel zinnigs meer uit, aangezien de emoties hoog zaten. Vandaar zo fijn dat ik het hier nog even over kan doen, haha.. Ik dacht van.. Hier zitten gewoon zo'n 10 mensen 4 uur op de fiets en al die anderen (waaronder familie, vrienden, volleyballers!) die de uren hebben vol gefietst, en ja hoor: ze hebben samen meer dan 1150 euro op gehaald!! Hoe fantastisch is dat!?! En dat allemaal om de mensen die op de PAAZ verblijven een beter verblijf te gunnen en dat de onderzoeken met DBS vooruit kunnen. Hoe leuk was het dan ook dat Berta, Geeske, en Marianne van de PAAZ aanwezig waren en ook een uur hebben mee gefietst?! Geweldig!!!

Al met al een bijzonder mooi moment in mijn leven na 6 februari 2017! Wie toen had kunnen denken dat ik vanaf mei mocht komen werken bij deze mooie sportschool en dat die dan ook nog binnen een jaar na dato gewoon even ruim 1150 euro voor mij binnen gingen slepen!! Ik had ze voor gek verklaard!

-X- Rianne



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin