Grote kanjers!! Voor nu en voor in de toekomst!

01-02-2018

Van het ene mooie moment naar het andere.. En alles is even speciaal en even bijzonder! Ik had al verteld dat Jaro en ik spreekbeurten hebben gehouden in gr. 6/7 en 7/8 van CBS de Akker, en dat wij in ieder geval erg onder de indruk waren van alle kinderen! Maar blijkbaar heeft het de kinderen toch ook wel ergens geraakt, want wat deze kids gedaan hebben is echt bijzonder..

Donderdag 25 januari om 2 uur was het zover, ze waren er klaar voor!! Eerst hebben we kort de spieren op gewarmd, maar het was al snel duidelijk, ze hadden er zin in en die spieren werden in het half uur daarna ook wel goed warm volgens een aantal, haha..

En ja hoor daar gingen ze, als een speer!! Van kwart over 2 tot kwart voor 3 hebben deze twee klassen om de school gerend (één rondje zo'n 500 meter) voor een sponsorloop met als goede doelen de PAAZ en het DBS team wat mij zo goed heeft geholpen! Geweldig!!

Wat een fantastische kids!! Het eerste rondje liep ik mee maar ik liep natuurlijk veel te langzaam voor velen, dus een hele stroom ging vooruit.. Mooi om te zien, maar ik dacht van, wacht maar, ik kom jullie straks één voor één wel weer tegen. En zo geschiede het inderdaad met een paar kinderen, maar echt een hele grote groep heeft me positief verrast, heel bijzonder hoor, een aantal hebben echt een half uur gerend alsof hun leven er van af hing!! En ze hielden het ook echt vol, zo fantastisch!! Aangemoedigd door leerkrachten, ouders, opa's en oma's en tijdens de rondes door mij, vlogen de rondes voorbij en uiteindelijk was een aantal van 10 rondes in een half uur heel gewoon voor een aantal kids! Wil niet zeggen dat diegene die iets minder rondjes hebben gelopen minder hun best hebben gedaan want dat was zeker niet zo.. Een aantal toppers onder de kinderen van groep 8 (hoorde ik later) zitten ook op atletiek dus dat hielp ze fantastisch, maar een heel ander verhaal was het voor een jongen op krukken, en niet dat hij gewoon ging lopen hoor, maar hij heeft echt twee rondjes mee gerend, ik kon hem moeilijk bijhouden, zo knap!! De meiden deden al helemaal niet onder voor de jongens, of ze nou steek in de zij hadden of niet, door gingen ze, echt, ik heb mijn denkbeeldige hoed vaak voor ze afgenomen!!

En nu zijn jullie vast nieuwsgierig naar wat deze twee klassen ongeveer hebben opgehaald, ongeveer want alles is nog niet eens binnen, maar ik zou zeggen ga er gerust even lekker bij zitten en hou je vast..! Onvoorstelbaar maar ze hebben ongeveer 950 euro opgehaald, hoe geweldig is dat!!!!!!!! Ik ben ze zo ontzettend dankbaar voor hun inzet, echt geweldig gedaan kanjers!! Dank jullie wel!

Het pakje drinken en het zakje chips die ze daarna kregen, gesponsord en wel van de AH Elzinga in de Oosterboer hadden ze dubbel en dwars verdiend!! En gelukkig smaakte het ook goed ;-) Kanjers ik ben zooooooo trots op jullie!!

Groetjes Rianne


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin