LIEVE MENSEN!!

07-02-2018

Dit is precies een geweldige foto zoals hij bedoeld is.. Dag zwaaien naar mijn lieve zoon!! Dank je wel Hilde! Gelukkig niet helemaal dag voor drie weken, aangezien hij gezellig wel eens langs komt maar veel zal ik hem niet zien. Wat was het mooi, wat was het overweldigend allemaal gisteren.. Eén ding weet ik wel en dat is dat ik het niet snel zal vergeten, al die mensen die me uit kwamen zwaaien. Fantastisch!! 

Met een microfoon onder mijn neus van radio live Drenthe en een toespraakje van Berta, mocht ik zelf ook nog een paar woordjes zeggen.. Heel apart zo voor het gebouw te staan waar je zo 14 maanden bent verbleven, maar hoe mooi is het om juist daar vandaan weg te kunnen rennen, het cirkeltje is zo echt mooi rond! En nu nog richting Parijs...;-)

Omdat jullie vast benieuwd zijn hoe mijn eerste tweee dagen verlopen zijn even dit berichtje.. En zoals beloofd zou ik jullie natuurlijk op de hoogte houden! 

Gisteren was echt een pittig dagje qua lopen.. Het hardlopen ging absoluut niet zoals normaal aangezien de spanning behoorlijk was opgelopen in de dagen en ochtend hiervoor maar echt geen probleem want ik had zulke goede begeleiders, echt fantastisch mijn mee lopers! Berta, Geeske, Rudy en Linsey, jullie zijn echt geweldige toppers! Onderweg kwamen we nog de paparazzi Hilde tegen, top! Zie hierboven..

Na 10 km kwamen we aan bij de camper en stonden mijn lieve zusjes al klaar met koek en sopie, super lekker en waren we wel aan toe, haha.. Vervolgens ff omgekleed en daarna hebben Gérida en ik zo'n 33 km gelopen, wat een fantastisch weer is het, echt super, nu al twee dagen volop met mijn hoofd in de zon en de wind in de rug, beter kan niet!! En wat helemaal top was is dat Erna en Aniek ook nog eens 16 km hebben meegelopen richting de eerste halte van de camper.. Prachtige herten, ganzen, zwanen en vergezichten kwamen we tegen, heel inspirerend in een andere omgeving lopen hoor!

Vervolgens kon ik lekker douchen op de camperplaats en ondertussen had Vincent al een heerlijk stamppotje zuurkool gemaakt, knus hoor zo met z'n twee, haha.. Het jammere was alleen dat het daarna iets minder leuk werd aangezien de kachel van de camper er mee op hield en Vincent vannacht ziek is geworden.. Hij is vandaag nog wel met de camper naar de garage geweest, alles is weer gefikst, maar daarna moest hij er toch aan toegeven dat hij ziek is en is hij door mijn mede loper van vandaag naar huis gebracht. Marielle bedankt!! Voor het gezellige meelopen van de prachtige 30 km van vandaag en voor de goede zorgen..

Vanochtend ook nog gestart met mijn 10 km hardlopen op de prachtige dijk met vergezichten waar we gisteren waren geëindigd, wat was het mooi idyllisch en fantastisch om daar zo te mogen lopen! Nu zitten Marith en ik gezellig bij de Mac om lekker warm te worden (lukt aardig, moe bedoel ik ook, haha.. al ging het vandaag echt allemaal een stuk beter dan gisteren voor mijn gevoel, yeahh!!) en omdat ik toch nog erg graag ook jullie een berichtje wou sturen om jullie snel op de hoogte te brengen van ons wel en wee! We zitten hier aangezien we geen wifi hebben bij de camperplaats, en misschien ook wel omdat Yeshe mijn collega ook heeft gezegd dat ik elke dag wel een big mac mocht eten als ik zo veel liep, haha.. Doe ik niet hoor! Tja, niet voorzien van alle luxe dus maar ook dat heeft wel eens wat.. 

Lieve mensen, het was zo grappig en geweldig, gisteren werd ik constant nagefloten (geluid van mijn whatsapp) via mijn telefoon aangezien die roodgloeiend stond de hele dag en dat zegt wel wat over de belangstelling die ik gisteren heb gehad, echt geweldig! Naast alle dank je wels voor alle gedane actie kan ik nu ook alleen maar zeggen dat ik DANKBAAR ben met zo ontzettend veel lieve mensen om mij heen, dank jullie wel!! 

Veel liefs en we gaan vol goede moed verder! Tot snel weer horens!!

Rianne




Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin