THUIS

05-03-2018
MERCI
MERCI

Heerlijk weer thuis!! Ja hoe geweldig het ook was.. Thuis zijn is toch ook echt heel erg fijn! We hebben nog een paar fantastische dagen gehad met ons gezin in Parijs, heerlijke en mooie dingen mogen beleven en zien. Hele bijzondere momenten hebben we mogen meemaken in deze geweldige stad. Daar ben ik nu wel van overtuigt, een betere bestemmingsplaats had ik niet kunnen uitzoeken! En elke bijzondere stap die ik in mijn laatste etappe heb gemaakt die kwamen weer terug in de bezoekjes die volgden in de dagen daarna.. Zo mooi! Hier op de foto kan je me zien met de slinger die Jaro met zijn klasgenootjes heeft gemaakt voor mijn vertrek op 6 februari bij het ziekenhuis, en om de cirkel helemaal rond te maken hebben we de slinger de reis mee laten beleven en is hij ook bij de Eiffeltoren aan gekomen! Dank jullie wel dames en heren voor al jullie gelukswensen die jullie hierop hadden geschreven, echt tof!! Ook dat heeft zo geholpen!!

Thuis na een lange rit in ons kleine huisje op wielen (want na vier weken werd dat huisje toch best wel klein met ons vijven ;-) Al was het heel gezellig en knus, iets meer ruimte is dan toch ook welkom. Het werd uiteindelijk een rit van een uur of 10 waar je normaal zo'n 6 uur over doet, aangezien de vijfde versnelling niet meer werkte en we met een gangetje van 80 a 90 naar huis tuften. Ingehaald door allerlei kleine en grote vrachtwagens voelden we ons echt een slak, alleen dan wel eentje met veel beenruimte, hihi.. Maar ons trouwe huisje heeft ons veilig en wel thuis gebracht en daar ging het om! Na een avontuur van ruim drie weken weer in Meppel terug keren was toch ook heel bijzonder.. Voordat we de camper bij ons huis kregen, heb ik heel wat eigenaren van bepaalde auto's moeten zoeken, want ze hadden de weg zo smal gemaakt dat we er niet eens tussen door konden.. Ik met een verreisd hoofd, ding dong en vragen van, is die auto van u?? Maar uiteindelijk is het gelukt en stonden we, yeahhh!!

We waren al koud doordat de wind dwars door de camper heen waaide, maar als je huis met deze kou ook een week geen warmte heeft gekend dan is het echt heel erg koud, dus een warm welkom was het niet echt maar toch, alles qua ruimte en een heerlijke warme vloer in de douche vergoeden veel of wel alles, haha.. En wat voelden we een luxe, want onze gedachten gingen toch ook nog wel vaak uit naar die hele gezinnen die we daar in die grote luxe stad op straat zagen. "Maaam", kreeg ik dan van mijn kids te horen.. "We durven niet eens te kijken.."

Wat was het tegelijkertijd ook weer vreemd om thuis te zijn, het voelde als zoeken in je eigen huis, en waar dan wel naar?? Naar rust misschien, of naar de ruimte om alles een plekje te geven van de afgelopen weken? Of naar gewone dingen, of.. of.. of.. Ondertussen nog wel jubelbenen hebben, haha.. In de nachten vooral, dan smeken ze van, ga bewegen, ga nou toch eens weer bewegen.. 

Ik kan nog niet zeggen dat ik alles wat er gebeurt is echt een plekje kan geven.. Hoeft ook nog zeker niet, het is te veel, alles daalt langzaam in, zeker als we weer eens wat foto's terug zien, maar dat is juist prettig. Het besef dat we met deze tocht in ieder geval ruim 5000 euro hebben opgebracht voor mijn goede doelen de PAAZ in Meppel en het DBS team in het AMC dat is er wel. Daar zijn we heel blij mee en dankbaar voor!! Daar zijn we jullie enorm dankbaar voor!! We laten jullie zeker nog weten hoe en wat, wat betreft deze opbrengst, dat komt goed.. Langzaam komt hiermee ons gewone leventje weer op gang, ook dat is fijn. Morgen weer naar Go For It, ook dat is leuk!! En zo gaan we weer verder.. 

Ook mijn blogjes houden hier in principe op.. Wil niet zeggen dat ik misschien nooit meer iets meld, want je weet nooit wat er allemaal nog achter weg komt, elke keer ben ik weer verbaast met wat er op mijn pad komt vandaar dat ik nooit nooit zeg, maar ik ga wel weer mijn gewone leven in. En wat mijn gewone leven is, ja dat weet ik ook nog niet precies, want voor mijn gevoel begint dat nu pas echt, en we gaan het zien en ontdekken! Eén ding weet ik wel en dat is dat ik ook daar heel erg veel zin in heb!! En er komen vast heel veel mooie dingen op me af, want echt leven is ook heel bijzonder! Als geen ander weet ik dat het vast niet alleen rozengeur en maneschijn zal zijn, maar de afgelopen weken hebben één ding duidelijk gemaakt.. Samen met mijn liefsten komen we echt een heel eind! We gaan ervoor!!

Nog één keer lieve mensen, hartelijk dank voor alles wat jullie me naast de super donaties gegeven hebben, dat is meer dan dat jullie misschien wel beseffen! Zo dankbaar met mijn gezin, mijn dierbaren, mijn vrienden, mijn familie, de mensen die gewoon rondlopen en met een klein gebaar of een opmerking mijn leven weer verrijken, dankbaar met mijn leven.........

Hele dikke kus van Rianne



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin